dilluns, 3 de febrer del 2014

080

La setmana passada  a Barcelona van fer una altra edició del 080 i com cada any vaig ser-hi.
Aquest any em van convidar a veure la nova col·lecció de la Txell Miras, una dissenyadora que m'encanta per moltes raons, però sobretot perquè com diu ella mateixa, fa col·leccions atemporals sense seguir gaire les modes i tendències actuals, la qual cosa té moltes similituds amb la nostra manera d'entendre el disseny. La col·lecció d'aquest any, com era d'esperar, no ens va deixar indiferents. Va barrejar complements amb trapillo, i diferents textures que desconec però que juntes et deixaven sense paraules. 


 Aquests son alguns dels moments, que més ens van impactar.

Aquí us deixo la seva web perquè pugueu conèixer una mica més el seu disseny. www.txellmiras.eu

I com no podia ser d'una altra manera, vaig anar al 080 amb una altra dissenyadora, també cantant, presentadora.., no sé com li agrada més que li diguin a la Beth Rodergas. Ens coneixem de fa moltíssims anys, hem compartit moments i amics, però mai fins ara ens havíem dedicat una estona per les dues. Així que aquesta ocasió va ser l'excusa perfecta per retrobar-nos. No sé si coneixeu el seu disseny, tot amb robes "vintage" moltes dels anys 70, roba per nens i nenes molt especial i que tampoc et deixa indiferent. M'agradaria molt que passegéssiu per la seva web www.littlelia.com i segur que si us agraden les coses fetes amb amor i amb sensibilitat, us enamorareu d'alguna de les seves peces, apart de gaudir mentre xafardegeu de la seva música i de les fotos de la seva "nineta".

La meva filla porta dia si i dia també aquesta capa fantàstica de LittleLia 


#slowdesign

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada