dijous, 21 de novembre del 2013

Què en faig d'aquest jersei..?


Aquests dies de pluja non-stop et dóna temps de fer moltes coses i una d'aquestes es "reciclar". Qui no ha obert mai l'armari i ha vist una peça que li agrada molt però pel motiu que sigui no s'he la posa mai? Això és el que em passa a mi molt sovint, i per aquest motiu aquests dies he fet una mica de reciclatge i he trobat aquest jersei, que el dibuix m'encanta, però com que no me'l poso he decidit fer uns guants per la meva filla i així d'alguna manera el re-utilitzo.


He agafat la part del jersei que té la costura i així ja tinc el puny dels guants resolt.


Amb les mans de la meva filla, he fet una plantilla i he tallat el jersei.
L'he cosit i "VOILÀ" està feliç i calentona amb els seus nous guants!;)



Aquí us ho deixo per si us animeu a fer-ho..;) #slowdesign





1 comentari: